نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4218
-
الف
+

«جهانبخش سلطانی»: علاقمند به بازی در آثار تاریخی هستم

«جهانبخش سلطانی» در یک گفت‌‎وگو در مورد آخرین فعالیت های خود در عرصه بازیگری صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «جهانبخش سلطانی» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در یک مصاحبه جدید اظهار داشته است: چندین پیشنهاد ایفای نقش برای آثار سینمایی و تلویزیونی دارم که در حال بررسی آنها هستم، به امید خدا به زودی حضور در یکی از آنها را خواهم پذیرفت. 

وی درباره احتمال حضورش در سریال «موسی (ع)» اظهار کرد: هنوز از زمان فلمبرداری سریال «موسی (ع)» خبری نیست، اما می دانم که گروه، پروسه پیش تولید را جلو می برد و طبیعتا بیماری کرونا روند پیش تولید را کند کرده است، در هر صورت حضورم در سریال «موسی (ع)» قطعی است اما هنوز درباره زمان فلمبرداری با من صحبتی نشده است. 

بازیگر سریال «سرنخ» ادامه داد: من پیشتر با این گروه سابقه همکاری در سریال «یوسف پیامبر (ع)» را داشته ام و طبیعتا همچون گذشته علاقمند به بازی در آثار تاریخی هستم، بازی در این نوع از آثار که تولید آنها به طول می انجامد طبیعتا سخت اما برای شخص من جذاب است. 

وی در پیوند با کرکتر خود در سریال «موسی (ع)» به میزان گفت: در حال حاضر صحبت های اولیه بین من و «جمال شورجه» صورت گرفته است، یک متن کوتاه داستانی به من داده شده اما هنوز هیچ صحبتی درباره نقشم نشده است، تا آنجا که می دانم گروه فعلا در انتظار بهتر شدن اوضاع بیماری کرونا هستند و پس از آن احتمالا کارها سریعتر پیش می‌رود. 

جهانبخش سلطانی زاده 1330هجری خورشیدی در اصفهان است.

وی در سال 1345 فعالیت در تیاتر را آغاز کرد و در سال 1367 با ایفای نقش در فلم «افق» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور، قدم به عرصه‌ی سینما گذاشت.

آقای سلطانی تیاتر حرفوی را زیر نظر اساتیدی چون ناصر فرهمند و ماشاءالله وحیدی فرا گرفت.

 او به خاطر بازی در فلم «شرم» موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد از جشنواره فلم فجر در سال 1371 شده است.

این هنرمند ایرانی در سریال های «سرنخ» (1375)، «مردان آنجلس» (1377) و «یوسف پیامبر (ع)» (1387) حضور داشته است که پیش تر از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال یوسف پیامبر

دانلود سریال مردان آنجلس

دانلود سریال سرنخ

ع ا

نظر شما
ارسال نظر